نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پـــــرواز به قلعه عقاب ها از سر ناچاری!

پـــــرواز به قلعه عقاب ها از سر ناچاری!

 

با وجود پیشنهادات متعدد از سوی باشگاه‌های ایتالیایی برای جذب ماتیا پرین، آینده این سنگربان 27 ساله در خارج از كشورش رقم خواهد خورد و به نظر می‌رسد او در حال پیوستن به عقاب‌های قرمز شهر لیسبون است؛ هرچند پورتو نیز همچنان از توافق با دروازه‌بان یوونتوس نا امید نشده است.

 

چیرو ونه‌راتو خبرنگار Rai Sport با اشاره به توافق الساندرو لوچی مدیر برنامه‌های پرین با روی كاستا مدیر ورزشی باشگاه بنفیكا بر سر انتقال موكلش به پرتغال، از مبلغ 10 الی 12 میلیون یورو به عنوان پیشنهاد این باشگاه برای گلر شماره 22 یووه در فصل گذشته خبر داده است. این در حالی است كه فابیو پاراتیچی پس از نخستین تماس كاستا با او، قیمت پرین را 15 میلیون یورو عنوان كرده بود. با این حال كاستا خواستار پرداخت مبلغ 12 میلیون یورو به همراه گنجاندن بندهایی بابت پاداش‌ها و امتیازات ویژه در پیش‌قرارداد ماتیا پرین است.

 

پرین كه در روزهای گذشته عنوان كرده بود پس از تماس مستقیمِ روی كاستا با او و صحبت در خصوص شرایط بنفیكا، متقاعد شده كه به این تیم بپیوندد. با این حال روزنامه La Gazzetta dello Sport اما از تلاش جدی پورتو برای راضی كردن او و پیوستن به این باشگاه نیز خبر داده است. Corriere di Torino نيز در همين خصوص، به جلسه سه‌شنبه هفته گذشته لوچي و كاستا در سواحل مديترانه اشاره و تلاش‌ها و پيگيري‌هاي كاستا را عاملي براي افزايش اشتياق پرين براي پيوستن به بنفيكا عنوان كرده است.

 

ماتیا پرین كه سال گذشته با قراردادی 4 ساله به ارزش 12 میلیون یورو و 3 میلیون بابت پاداش‌ از جنوا به یوونتوس پیوست، تنها موفق به حضور در 9 دیدار این تیم در رقابت‌های مختلف شد تا در نهایت ضمن از دست دادن جایگاهش در تیم ملی ایتالیا، در تورین نیز نیمكت ‌نشین باشد. او پس از بازگشت دوباره جی‌جی بوفون به یووه، علی‌رغم سپری كردن دوران نقاهت پس از عمل جراحی شانه‌اش و حضور در تمرینات فیزیوتراپی ‌J Medical، شرایط حضور در یكی از باشگاه‌های بنفیكا و یا پورتو را بررسی می‌كند.

 

گفتنی است میله سیلورِ بلژیكی (19 ساله)، ایوان زلوبینِ روسی (22 ساله) و اودیسه‌اس ولاچودیموسِ یونانی (25 ساله) سه درواز‌ه‌بان حال‌حضر بنفیكا هستند كه با پیوستن احتمالی ماتیا پرین، یكی از آنها می‌بایست از قلعه عقاب‌ها پرواز كند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: